
Fenerbahçeli basketbolcu Nando de Colo, sarı-lacivertli kulüple olan yolculuğuna veda ederken dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İlk kez Fenerbahçe’den ayrıldığında, bir gün yeniden bu forma ile sahada olmayı düşünmediğini dile getiren de Colo, yaşadığı şampiyonlukların kendisine kattığı mutluluğu da paylaştı.
Nando de Colo, esas olanın basketbolun içinde kalmak olduğunu vurgulayarak, kariyerinin geri kalanını nasıl şekillendireceği konusunda düşüncelere sahip olduğunu aktardı. Yıllar süren kariyerinde elde ettiği başarıların, bu sporun sadece bir parçası olduğunu ifade eden de Colo, duygularını samimi bir dille dinleyicilere aktardı.
Basktbol dünyasında daima anıldığı ve takvimlerde iz bıraktığı için son derece memnun olduğunu belirten de Colo, kendi geleceği hakkında umutlu ve heyecanlı olduğunu da kaydetti. Kendisine destek veren hayranlarına ve kulübe teşekkürlerini de iletti.
Son olarak, Fenerbahçe taraftarlarına olan sevgisini yineleyerek, gelecekteki hedefleri doğrultusunda çalışmaya devam edeceğini ve basketbol kariyerinin her aşamasında birlikte olmanın önemini bildiğini söyledi.