
Gaziantep‘te meydana gelen depremin büyüklüğü 4,6 olarak kaydedildi. Şehirdeki sarsıntı, vatandaşlar arasında paniğe yol açtı.
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, depremin bugün saat 14:35‘te meydana geldiği belirtildi. Sarsıntının merkez üssünün, Gaziantep’in Şahinbey ilçesi olduğu bildirildi.
Yerel halk, yaşanan depremin hemen ardından evlerini terk ederek açık alanlara yöneldi. Yetkililer, herhangi bir can veya mal kaybı olup olmadığını araştırmak üzere ekiplerini seferber etti.
Uzmanlar, bölgedeki deprem riskinin devam ettiğini ve vatandaşı bu tür olaylara karşı hazırlıklı olmaya çağırdı.
Yetkililer, durumun kontrol altında olduğunu ve gelişmeleri takip ettiklerini açıkladı.