
Fenerbahçe, yeni başkanı Aziz Yıldırım ile birlikte transfer politikalarını hızlandırdı ve rotasını İngiltere’ye çevirdi.
Sarı-lacivertli ekip, Manchester City‘nin yıldız futbolcusuyla anlaşma sağlamak için görüşmelere başladı. Bu transferin gerçekleşmesi durumunda, Fenerbahçe’nin kadrosuna önemli bir takviye yapılmış olacak.
Fenerbahçe taraftarları, bu gelişmeler ışığında heyecanlanırken, kulüp kaynakları da transferin olumlu ilerlediğini belirtiyor.