İçeriğe geç

Fenerbahçe Yönetimi Haftalık Toplantılara Geçiyor

Fenerbahçe Spor Kulübü, Yönetim Kurulu toplantılarının sıklığını artırma kararı aldı. Geçmiş dönemde ayda bir gerçekleştirilen toplantılar, artık haftalık olarak yapılacak.

Bugün gerçekleştirilen yönetim toplantısında, kulüp yönetiminin gündemi oldukça yoğundu. Futbol takımı için kamp ve hazırlık süreçleri değerlendirildi. Ayrıca, transfer çalışmaları ve kulübün gelir artırma stratejileri de detaylı bir şekilde istişare edildi.

Bu karar, kulüp yönetiminin daha etkin bir çalışma sergileyerek, sarı-lacivertli ekibin başarısını artırma amacını taşımaktadır. Haftalık toplantılarla yönetim, daha hızlı ve etkili kararlar almayı hedefliyor.