İçeriğe geç

Ana Cristina’dan Fenerbahçe’ye Dair Şaşırtıcı İtiraflar

Fenerbahçe Medicana‘nın Brezilyalı smaçörü Ana Cristina, sakatlık sürecine ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Ana Cristina, sakatlık döneminin kendisi için büyük bir zorluk olduğunu ifade ederek, “Bu süreci kendi başıma yürütmek zorunda kaldım” dedi. Brezilyalı sporcu, yaşadığı zorlukları ve sıkıntılı süreci detaylı bir şekilde anlatırken, takımına olan bağlılığını ve mücadele azmini vurguladı.

Fenerbahçe Medicana’nin başarılarına katkıda bulunmak için elinden geleni yaptığını belirten Ana Cristina, gelecekte daha güçlü dönmek için çalışmalara devam edeceğini söyledi. “Fenerbahçe’nin parçası olmaktan gurur duyuyorum. Sakatlık, benden asla vazgeçmeyecek kadar güçlü bir irade kazandırdı” şeklinde konuştu.

Sakatlık dönemi boyunca takım arkadaşlarından ve teknik ekipten aldığı desteği de unutmayan Ana Cristina, “Bu süreçte yalnız olmadığımı hissettim. Bana güvenen herkes için daha iyi bir oyuncu olmalıyım” şeklinde ifadelerde bulundu.