İçeriğe geç

Abdülkerim Bardakcı: ‘Gol atamadığımız için kaybettik, oyunumuza güveniyoruz!’

A Milli Futbol Takımı’nın deneyimli stoperi Abdülkerim Bardakcı, takımının son maçını değerlendirdi. Bardakcı, yaptığı açıklamada, “Bence kötü oynamadık, sadece gol atamadık. Herhangi bir özgüven kaybımız yok. Çok iyi bir takımız. İnşallah elimizden geleni yapacağız ve iki maçı da alıp devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.

Bardakcı, takımın performansına olan inancını vurgularken, oyuncular arasındaki uyumun da önemine dikkat çekti. Deneyimli futbolcu, mücadeleci ruhlarının ve takım arasındaki dayanışmanın, gelecek maçlarda daha başarılı olmalarını sağlayacağını belirtti.

Aynı zamanda, medyada yer alan eleştirilere de değinen Abdülkerim Bardakcı, eleştirilerin yapıcı olması durumunda takıma fayda sağlayabileceğini ancak yıpratıcı eleştirilerden uzak durulması gerektiğini ifade etti. Takım arkadaşlarıyla birlikte çalışmalara devam edeceklerini ve hedeflerinden vazgeçmeyeceklerini tekrarladı.