İçeriğe geç

Okulun Tek Öğrencisi İçin Özel Karnesini Aldı!

Hiç devamsızlık yapmadı! Bu yıl Eğitim-Bir-Sen Ülkü İlkokulu, ilçemizdeki tek öğrencisi ile dikkat çekti. Fatih Yılmaz, eğitim hayatında hiç devamsızlık yapmadan karnesini almanın mutluluğunu yaşadı.

Öğrencisinin başarıları dolayısıyla büyük bir gurur duyduğunu ifade eden okul müdürü Merve Çelik, Fatih‘in gösterdiği özveriyi takdirle karşıladıklarını belirtti. Bu durumun, tüm öğrencilere örnek teşkil etmesi gerektiğinin altını çizdi.

Ayrıca, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Yücel de Fatih‘in başarı hikayesinin önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu vurgulayarak, eğitimde sürekliliğin önemine değindi.

Bu yıl sadece bir öğrencisi olan okul, aynı zamanda eğitimdeki zorluklara rağmen, Fatih‘in başarısıyla önemli bir örnek oluşturdu. Toplumda eğitim konusunda farkındalık oluşturmanın önemini bir kez daha hatırlatan bu olay, herkesin takdirini topladı.