
Fenerbahçe Beko’nun genel menajeri Derya Yannier, geçtiğimiz sezonu 3 kupa ile taçlandırmanın verdiği mutluluğu paylaştı. Yannier, EuroLeague hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş’ın geleceği ve basketbolun gelişimi hakkında önemli değerlendirmelerde bulunan Yannier, ligi daha da ileri taşımak ve herkesin yararına olacak kararların alınması gerektiğini belirtti.
Derya Yannier, “Eğer 20 takım kararı çıkarsa, EuroLeague’de yer alacağımıza inanıyorum. Bu, Türk basketbolu için büyük bir fırsat yaratacak,” dedi. Ayrıca, EuroLeague’in daha geniş bir formatta sunulmasının, takımlar ve taraftarlar için ne kadar değerli olduğunu vurguladı.
Yannier’in açıklamaları, Türk basketbolunun geleceği hakkında umut verici bir bakış açısı sunarken, Beşiktaş gibi takımların da bu süreçte nasıl bir konum alacağı merak ediliyor.