İçeriğe geç

Ordu’da Denizde Yasak Dönemi: İki Gün Sürecek Önlem

Ordu‘da, sağlık ve güvenlik önlemleri kapsamında denize girmek, 2 gün süreyle yasaklandı.

Yetkililer, bu kararın alınmasında belirli çevresel koşulların etkili olduğunu belirtti. Yapılan açıklamada, deniz suyu analizlerinin sonuçlarına göre, halk sağlığını korumak amacıyla böyle bir tedbir alındığı vurgulandı.

İki günlük yasak süresince bölge halkı ve turistlerin, alternatif etkinlikler ve tatil planları yapması öneriliyor. Sağlık açısından son derece önemli olduğu ifade edilen bu uyarıların dikkate alınması gerektiği ifade edildi.

Ayrıca, yasak süresince plajlarda güvenlik tedbirlerinin artırılacağı, etkinliklerin denetleneceği ve vatandaşların sağlık durumunun sürekli takip edileceği bildirildi.