
Fenerbahçe Beko kaptanı Melih Mahmutoğlu, sezonun final serisinde karşılaştıkları Beşiktaş takımını tebrik etti. Mahmutoğlu, zorlu bir sezon geride bıraktıklarını belirterek, ‘Uzun ve zorlu bir sezon ama sonunda 3 kupa ve Final Four ile bitirdik.’ ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe Beko’nun geçtiğimiz sezon Euroleague şampiyonluğunu kazanarak büyük bir başarıya imza attığına dikkat çeken Mahmutoğlu, ‘Geçtiğimiz sezon tarih yazmıştık. Bu sene olmadı ama bence muhteşem bir sezondu.’ şeklinde konuştu.
Fenerbahçe Beko, 2023 sezonunu elde ettiği başarılarla taçlandırırken, Mahmutoğlu’nun bu sözleri takım ruhunu ve birlikteliği öne çıkarıyor. Gelecek sezon için umutlu olduklarını ifade eden kaptan, taraftarların desteğinin önemini vurguladı.