
Adliye soygununu gerçekleştiren ve 75 kilo altın ile gümüşle kayıplara karışan firariler, anlaşmalı bir şekilde teslim oldular.
Olay, geçtiğimiz günlerde, İstanbul ilinin Kadıköy ilçesinde gerçekleşmişti. Soygun sırasında, suçluların büyük bir miktarda değerli madde alarak kaçtıkları öğrenilmişti. Uzun süre yakalanamayan bu şüpheliler, emniyet güçlerinin kapsamlı çalışmaları sonucu ortaya çıkarak, Türkiye’nin farklı noktalarında tespit edildi.
Firarilerin teslim olması, Adliye çalışanları ve çevre halkı arasında büyük bir rahatlama oluşturdu. Teslim olduktan sonra, güvenlik güçlerine ifade veren suçlular, adaletin önünde hesap verecekleri için kaygılı olduklarını bildirdiler.
Olayla ilgili soruşturma devam ederken, soygunun detayları ve suçluların nasıl bir yol izledikleri üzerine çalışmalar sürüyor. Yetkililer, halkı bilgilendirmeye ve benzer olayların önlenmesi adına gerekli önlemleri almaya devam ediyor.